סדנת קסם המטוטלת

אתה מתקשה לקבל החלטות בחיי היומיום
חווה בעיות וכאבים פיזיים וכבר לא יודע למי ולאן לפנות
יש לך אלרגיות ורגישויות למזון וקשה לך לאתר אותם
אתה מתלבט מה ללמוד או במה לעבוד בתקופה זו
רוצה להעשיר את ארגז הכלים כמטפל ולרכוש כלי שיעזור לך לאבחן ולטפל?

החדשות טובות הן שיש פתרון! תוכל ללמוד לעבוד עם כלי פשוט שיסייע לך לבחור, לשאול, להתלבט

ולקבל תשובות לשאלות אשר במודע אינך יודע לתת להן מענה.

מי אני:

שמי סנדרה אליאש – אני מטפלת הוליסטית רב תחומית ורייקי מאסטר, מלווה תהליכים בהתפתחות הרוחנית. מנהלת מרכז הַלֵּל שהוקם ביישוב נופית כמרכז להנחיה, יעוץ, הדרכה, הכוונה, וקבלת כלים מעשיים לריפוי עצמי. במרכז נערכים טיפולים הוליסטיים וטיפולים באמצעות הרפואה המשלימה.

יש לי ניסיון של מעל ל-20 שנה בעולם הטיפולי והשכלה בלתי פורמלית:
שיטת פאולה, רפלקסולוגיה, רייקי 1-2-3 ומאסטר, עיסוי תינוקות ונשים הרות, מטוטלת רפואית, פרחי באך, אבחון בכפות הרגליים, מדיטציות שונות, קורס מודעות והעצמה אישית.
בנוסף למדתי גננת ומורות א’ ב’ (מכללת אורנים) והפעלתי פעוטון פרטי שהתבסס על לימוד הפעוטות והוריהם כיצד להתמודד עם קשיים לגיטימים באמצעות כלים לא קונבנציונלים.

אני מאמינה בציטוטו של מהרישי מהש יוגי:
“הרחבת האושר היא מטרת הבריאה שלנו וכולנו פה כדי ליהנות ולהקרין שמחה בכל מקום”

לפני 13 שנים התוודעתי למטוטלת ולרמת התועלת שלה בפתרון דילמות באופן יומיומי:

אני מכינה איתה פרחי באך בדיוק מרבי.

בתי שוהה בחו”ל וכשלא ענתה לי הרבה זמן פניתי לעזרת המטוטלת וידעתי דרכה שהיא אושפזה בבית חולים. ברגע שסיימתי את “הבירור” שלי היא התקשרה להודיעה לי שהשתחררה!

הייתה לי נזילת מים בגינה והגנן מסר לי שכדי לאתר אותה חייבים לחפור ולהרים את כל הגינה. “שלפתי” את המטוטלת שלי, עברתי בגינה, איתרתי את הנזילה ואכן המיקום היה מדויק, הגינה ניצלה!
נפלתי מהאופניים נפילה שנראתה קלה ביותר. הרגל כאבה לי ולא ייחסתי לזה חשיבות. שכאבים גברו החלטתי לשאול את המטוטלת האם אני צריכה לפנות לרופא. התשובה הייתה חיובית. לאחר צילום מסתבר שהיה לי שבר בכף הרגל.

מה נלמד בסדנא:

נלמד מהי מטוטלת, מהן סגולותיה וכיצד היא יכולה לשרת את צרכינו

נראה כיצד המטוטלת עוזרת לנו באיתור בעיות כגון: רגישויות למזונות מסוימים, חוסרים
של ויטמינים ואיתור מקורות הכאב.

נלמד להשתמש במטוטלת גם ככלי לריפוי ואיזון לאחר זיהוי הבעיה.

נשתמש במטוטלת ככלי לאיתור חפצים אבודים ע”י התנסויות חוויתיות במיוחד!

ולבסוף נראה וניווכח כי המטוטלת יכולה להיות חברתנו הטובה ביותר. נלמד להוועץ בה בנושאים שונים כגון: המלצות על רופאים, תחומי לימודים, כיווני עבודה, בעיות זוגיות ואפילו בבחירת מוסך טוב לרכב.

*הסדנה מלווה בתרגול רב עם מטוטלת אישית.
* משתתפי הסדנה יקבלו מטוטלת קריסטל במתנה וחוברת עבודה מפורטת.

השתתפתי בסדנת מטוטלת ונהנתי מכול רגע, סנדרה מקסימה, הידע מרתק וכבר מיישמת ומשתמשת במה שלמדתי בסדנה. ממליצה בחום תודה רבה על הידע הנפלא!
קרן
במקריות או שלא במקריות, נפגשתי עם בחורה באיזה קורס. ראיתיה מוציאה מטוטלת. אציין שלפני כ-5 שנים, רכשתי מטוטלת בחנות טבע, ובמהלך זמן זה, הייתי שואלת אותה שאלות בכן ולא. מאד “התיידדתי” אתה, ופעלתי לפי אינטואיציה. ללא הנחייה. לראשונה במפגש עם הבחורה, הבנתי ממנה שנושא המטוטלת הוא עולם ומלואו וכך הפנתה אותי לאינטרנט – למידע נוסף. במגביל יצרתי קשר עם סנדרה, שהתכוונה ותכננה לפתוח קורס . היה לי ברור שאני רוצה להעמיק ולהרחיב את הידע. עלי לציין שהמפגש עם סנדרה מתחילתו של הקורס ועד סופו, היה חווייתי, מעניין ומרתק: ההתלהבות של סנדרה, רוח הנעורים והאנרגיות הטובות שלה, באו לידי ביטוי בכל מהלך המפגשים. עם הרבה סבלנות לשאלות. אי אפשר להתעלם מהבית שלה המלא באווירה של אור, תכשיטים מעשה ידיה, ומהנוף הנשקף מבעד לחלונות הגדולים. ו… כיבוד ושתיה בריאים. לסיום – אני ממליצה בחום, כי באמת יוצאים מהקורס עם ידע ועם כלים שעבורי מאד עוזרים לפענח, לדעת ולקבל אינפורמציה שלולא המטוטלת לא הייתי יודעת. תודה תודה תודה
א.
סנדרה יקרה, עלי לחזק את דבריך בקשר לאיכותם של הקורסים והסדנאות המתקיימים במרכז הלל אשר בניהולך, ומעלותיהם המקצועיים והאנושיים של המנחים המעבירים אותם. אתמול סיימתי אחד מהקורסים: מטוטלת רפואית, בהנחייתה של דפנה גרין. דפנה היא מנחה משכמה ומעלה, אשר העבירה את החומר במקצועיות, רצינות וחן תוך התייחסות לכל אחד מהתלמידים, אשר הגיעו מרקע שונה. ההרצאות היו ברורות, ממוקדות ותמיד בנימה החיובית ביותר. לדעתי, הקורס לא מיועד רק למטפלים, כי בעצם הגישה המדעית לתפקודה של המטוטלת עוזרת לכל אחד לצאת מרעיונות מקובעים ולהסתכל על הכלי הזה ככלי הגיוני ושימושי לחיי היומיום. למדנו להיעזר במטוטלת כמעט בכל תחומי החיים, בשאלות רפואיות,בקבלת החלטות חשובות יותר וחשובות פחות, ולהתייחס אליה ככלי רציני ואמין. הקורס הוא מצוין למטפלים בכל תחום של הרפואה המשלימה, אבל גם לכל אדם סקרן המוכן לשבור מוסכמות ולהכיר כלי נהדר לאבחון ולקבלת כיוונים לפתרון בעיות ולקבלת החלטות.
בתיה יריב
ראיתי פעם את סנדרה מכינה פרחי באך בעזרת המטוטלת והבנתי שכשיגיע הזמן, ארצה ללמוד את הכלי והזמן הגיע….. וזה היה הזמן הנכון….. התכנסנו משתתפי הסדנא והמטוטלות היו חבויות להן בתוך מלח ורק השרשרת הציצה החוצה (אגב, הרגשתי משיכה מאוד חזקה לכלי של המטוטלות ולאחר זמן מה כאילו נרגעתי…). נו, באיזו מטוטלת אבחר (או היא תבחר בי ?) ובכן, לולא הייתי עושה בדיקות באותו היום, (על מנת לבדוק את רמת הברזל הירודה שלי) לא הייתי חושבת שהמטוטלת בחרה בי. האבן, להבדיל מהמטוטלות שבחרו האחרים, בחרה בי כחיזוק למי שיש לו בעיות של ברזל בדם….. לאחר ההלם הראשוני הזה, התחלנו בעבודה. וכמו בפרסומת של הקירחים, הייתי סקפטית, עד שראיתי בעיניי. התרגולים הלכו וגברו ואף תרגלתי בבית, וכמובן על בני הבית על כל חי ועל כל צומח. עברתי גם חוויה נעימה וחברותית (לא פחות חשוב) אך בעיקר רכשתי לעצמי חברה שתלווה אותי – המטוטלת.
סילביה
סנדרה יקרה, אמנם אנחנו רק בחצי הדרך אבל נהניתי אתמול מאוד במפגש הראשון של סדנת המטוטלת וחשוב לי לשתף אותך בהתרגשות שממלאת אותי. אני יודעת על הקורס שאת מעבירה כבר זמן רב ושמחה שסוף סוף ‘נפל לי האסימון’ והגעתי לקורס. גיליתי שהמטוטלת היא מצד אחד כלי מדהים בפשטותו, יש בו מרכיב של משחק ושעשוע, לעתים מפתיע בתגובותיו. זה כלי זמין ואפשרי לשימוש בכל זמן ובכל מקום. (בתנאי שלא אכפת לנו להיראות קצת ‘מוזרים’ לסובבים אותנו). מרגע שחזרתי אתמול הביתה אני עובדת עם המטוטלת ובודקת באמצעותה כל מה שנמצא סביבי. כתבת בדברי ההסבר שהיא כלי שמסייע להתחבר לתת-מודע הקולקטיבי ולעצמי הגבוה שלנו. אני מרגישה את הנגיעה של המטוטלת והשימוש בה ברב ממדיות של ההוויה. כאילו משהו שאין לו מילים נפתח אצלי. איזו הבנה מסוג שונה וחדש. הפתעת אותנו באופן בו חילקת לנו את המטוטלות האישיות. הן היו שקועות בכלי עם מלח גס וכל אחת מאתנו משכה בשרשרת מבלי לדעת מה היא מקבלת. היה מעניין לראות מה כל אחת מאתנו קבלה בצורה אינטואיטיבית ואיך כל אחת משלוש המשתתפות הגיבה בצורה שונה למטוטלת שקבלה. פ. התלהבה, אני הייתי מופתעת וקצת אדישה וס. לא הסתדרה ובקשה להחליף… לגבי הקרניליאן שנפלה בחלקי – לקח לי זמן לראות את יופייה ולעכל את המסרים שהיא מעבירה לי ולהיווכח כמה שהיא מתאימה לי.
רות
תודה סנדרה מאוד נהניתי מהסדנה קיבלתי כלי מצוין לעבודה יום יומית . העבודה איתך תמיד נהדרת, האווירה סביבך משרה רוגע אנרגיות חיוביות והרבה קסם וריפוי. הקול שלך תמיד איתי, אני מאוד נהנית לשמוע את המדיטציות שעושות נפלאות בשעות הלילה אבל גם ביום יום. מחבקת באהבה
א.ר
השתתפתי בסדנה קטנה ומדהימה, שתי פגישות עם סנדרה בהן קיבלתי כלי וידע עצומים. המטוטלת היא דבר קסום וכל כך יעיל. זה פשוט עובד. ממליצה בחום. סנדרה מעבירה את החומר בבהירות ודיוק והיכולת שלה להכניס אותך למדיטציית רוגע היא מבורכת . לא פשוט לי בדרך כלל להיכנס לשקט פנימי עם מדיטציה וסנדרה בקלות רבה הצליחה לגרום לי להשקיט את המחשבות ולעוף… המון, המון תודה!
לאה
זכיתי להשתתף בסדנת המטוטלת במרכז הלל. אני אומר זכיתי כי נפלה בחלקי זכות כפולה. גם קבלתי כלי נהדר חדש לחיי, כלי המסייע לי בקבלת החלטות וגם, זכיתי להכיר את סנדרה, אשר בבקיאותה הרבה ובצניעותה, הצליחה להתגבר על ספקנותי הטבעית וללמדני על נפלאות המטוטלת. לכל המתעניינים, אני ממליץ מכל הלב להשתתף בקורס הניתן במרכז הלל על ידי סנדרה. החוויה מובטחת!!!!
אורי