טיהור בתים – לטיהור האווירה בבית

בבתים שלנו מצטבר לכלוך פיזי רב (אבק, שירות, חיידקים ועוד)

אולם, מסתבר שמצטבר בהם גם לכלוך אנרגטי של צער, כאב, עצב וכעס, אותם קשה לנו לראות אך אנו בוודאי חשים בהם.

לכל אדם יש את האנרגיה שלו. כשאנחנו הולכים לבתים אחרים, אנחנו משאירים שם “חותם”. באופן דומה, כשאנשים באים אלינו, הם משאירים אצלנו את חותמם.

המטרה של טיהור אנרגטי היא לנקות את כל החותמות מהבית, כדי שהבית שוב יהיה חלק (טהור), נקי ומלא אנרגיות חיוביות. במחשב למשל, כשאנו מרגישים שהוא נתקע הרבה פעמים ולא מתפקד כפי שהיינו מצפים, אנו מוחקים את הקבצים המיותרים או אפילו מפרמטים במקרים קיצוניים והמכונה שוב פועלת במהירות מרבית.

קיימות דרכים שונות ומגוונות לטיהור בתים.

רבי שמעון כתב בספר הזהר:

“כי הקטורת נועדה לסלק את הדינים מאתנו והיא מטהרת את המשכן”.

אז מתי מטהרים?

זוהי החלטה אישית. בעיקרון, כשמרגישים שקיים עומס מיותר.

לפני כניסה לבית חדש, כשמרגישים “כבדות” בבית או/ו במשרד. בעת ניקיון הפסח, ניתן לשלב גם “ביעור חמץ” אנרגטי.

לאחר שמטהרים את המקום חשים מהר בהקלה. אנרגיה חדשה זורמת.

סנדרה הגיעה לעשות טיהור בבית חדש שרכשנו. הטיהור נעשה באופן יסודי ביותר יחד עם תפילה ובדיקת אנרגיות, סנדרה גם הסבירה לי אם ואיפה יש בעיות, השאירה הוראות מדויקות ונתנה המלצות, אבל העיקר הוא התחושה האנרגיה המיוחדת שנשארה בבית בחלל בקירות ובחיים בו…לאורך זמן הטיהור מורגש כל יום כל הזמן, התחושה והאנרגיה בבית טובה וביום כיפור הזמנתי את סנדרה לטיהור-חיזוק נוסף! אני ממליצה בחום וחושבת שטיהור אנרגטי יעיל ונכון כמו שסנדרה עושה הוא לא פחות חשוב מהרבה דברים אחרים שעושים כשנכנסים לבית והאמת שבעיני, זה קודם לכל דבר אחר, כי זה נוגע במהות של החיים בבית! סנדרה תודה.
.M
Patient
סנדרה יקרה, לפני ניקיונות פסח נזכרתי ורוצה להודות לך מחדש על הטהור האנרגטי שביצעת בדירה הקטנה (כך אנו קוראים לה). זאת דירה נחמדה מאוד להשכרה ועברו הרבה דיירים לתקופות שונות, כל אחד השאיר איזשהו רישום אנרגטי, חלקם חיוביים וחלקם לא כל כך. לפני הדיירים האחרונים הרגשתי שיש “לנקות” אותה מהרישומים האלה כי צצו כל מני בעיות במבנה שלא היו אמורות להופיע וגם “סתם” הרגשה של עומס במקום שהוא יפה ומואר. את בצעת טיהור נהדר שהחזיר לה את האור והניקיון והדיירים הבאים הם אנשים נחמדים שגם דואגים לתחזק אותה וליפות אותה. מקווה שתמשיכי לתרום מכישורייך להרבה אנשים ומקומות! חן-חן יקירתי!
B.Y
Patient