השפע הוא תדר אנרגטי

מספרו של חודש מרץ הוא: 3

השפע הוא דבר מוחשי. זהו מצב תודעתי, אנרגטי ורגשי, שאפילו ניתן להרגישו באופן פיזי לעתים. כדי להתחבר לתודעת השפע, הרעיון הבסיסי, הוא ללמוד להביא את התדר האישי שלנו (המושפע ממחשבות, אמונות, רגשות, תחושות ורצונות), קרוב ככל האפשר לתדר של השפע, ולהתחבר אליו, כדי להגשים את מה שאנחנו רוצים לברוא. להגשים, כלומר להפוך את האנרגיה לדבר מוחשי וקונקרטי.

תדר השפע הוא הסנכרון ההרמוני בין הלב, הרצונות, המחשבות והמעשים של האדם. כאשר ארבעת הממדים הללו מתחברים האחד לשני, תודעת האדם נמצאת בשפע!

אז איך מביאים את התודעה שלנו להיות בשפע??

השפע הוא אנרגיה שמושכת ומזיזה אנשים רבים ממקומם המוכר וה"נוח" על מנת להשיג אותה. תדר השפע מכיל בתוכו עצמה רבה מאחר והוא קשור למכלול דברים בחייו של כל אדם: ביטחון אישי, תחושת סיפוק, עבודה, מזון, זוגיות, אהבה, צרכים ומצרכים גם דרך הכסף. תדר השפע מתבטא בחיי כל אחד באופן ייחודי לו ולכן לא כולם ירגישו אותו בכל אחד מהתחומים.

האדם הממוצע היום נמצא בעודף שפע של חומר, ולפעמים נוצרת ריקנות – אין לאן לתעל את אנרגיית השפע ואנו מרגישים מעוכבים. ישנם אנשים שחשים חסימה בתדר השפע וזאת מפני שאינם ממשיכים לגדול עם התדר.

כדי להפעיל את תדר השפע השפע, הקיים אצל כולם, ראשית עליכם להודות לשפע הקיים בחייכם. גם אם הוא לא נראה לכם רב – הוא קיים שם!!

גם הכרת התודה היא תדר ותדר יוצר מציאות!

כלומר, כדי להגדיל את תדר השפע עליכם פשוט לרצות בכך ולסמן ליקום שאתם מוכנים לגדילתו. כשיש רצון לאדם להגדיל את תדר השפע בחייו הוא יכול לעשות פעולות על פני האדמה של מודעות ועשייה. חשוב ביותר להיות "נקיים" אל מול תדר השפע – נקיים מתחושות של כעס, קנאה והתחשבנות ("מגיע לי!"). 

"הכל זה אנרגיה וזה כל מה שזה. תתאים את התדר שלך למציאות שאתה רוצה ולא תוכל להימנע מהמציאות הזאת. זו לא פילוסופיה, זו פיזיקה"

אלברט איינשטיין

אז אם המציאות שאנחנו רוצים היא שפע, עלינו קודם כל להגדיר לעצמנו "מה זה שפע?"

האם שפע זה כשיש לנו הרבה הרבה כסף?

או כשאנחנו משיגים כל דבר שאנחנו רוצים?

או שאולי זה בכלל משהו אחר?

הסתכלו על הטבע, בטבע אין כסף והטבע גם לא עוסק ב"להשיג". הטבע פשוט מתקיים במחזוריות, מחדש את עצמו וזה קורה באופן טבעי וללא מאמץ. הטבע הוא מודל קלאסי ואידאלי לשפע: הכל מתקיים בו, כל דבר קורה בעתו, וכל חלק בו עושה את שלו מתוך התמסרות מלאה. יש בו שפע אינסופי של צורות, צבעים, קולות ועוד.

אז תודעת שפע זה בעצם טבע? במובן מסוים כן. תודעת שפע זה לדעת שכל מה שקורה קורה לטובתי העליונה, גם אם בנקודה בה אני נמצא כרגע אני לא יכול לראות או להבין זאת. תודעת שפע זה לא לדאוג לרגע הבא, למחר, לעוד שנה.. כי אנחנו יכולים לסמוך על כך שיש לנו מספיק, וכל מה שנצטרך יגיע אלינו ואף יותר!

תודעת שפע זה לפעמים לעשות את אותם הדברים שאנחנו כבר עושים אבל ממקום רגשי אחר ובעצם גם בתדר אחר: תדר של שמחה, של סקרנות, של אמון והתמסרות, לפעמים גם התרגשות ותמיד – חופש מלא מתלות בתוצאות.

אז על מה להכיר תודה?

לפעמים כשאנחנו רוצים להכיר תודה יש הרגשה שאולי אין מספיק על מה. ביהדות יש מנהג להודות על ההתעוררות בבוקר על החזרת הנשימה/נשמה לאפינו, על פקיחת העיניים ועל עוד דברים "מובנים מאליהם".

אם נזכור לרגע ששום דבר אינו מובן מאליו נבין שיש לנו ה-מ-ו-ן על מה להודות.

אנחנו יכולים להכיר תודה לגוף שלנו, שמשרת אותנו בנאמנות, אפשר גם לפרוט את זה לפרטי פרטים. עוד אנחנו יכולים להכיר תודה על האנשים בחיינו, על הפרנסה (גם אם היא לא אידאלית), על האוכל שיש בבית, על הזדמנויות לפגוש חברים, על הטבע שמסביבנו ובטח ובטח – על דברים שהם אירועים שאינם בשגרה ומשמחים אותנו, נעימים לנו או מעצימים אותנו.

עשו זאת באופן מעשי ולא רק בראש!

עזרו לעצמכם להתרגל ולהתחבר לתודעת השפע, קחו מחברת, ורשמו בה בכל לילה לפני השינה שלושה דברים שאתם מודים עליהם היום.

בהתחלה זה אולי ירגיש מלאכותי אבל עם הזמן זה יהפוך להיות יותר ויותר טבעי וזורם להכיר תודה ובכך ליצור את התדר של תודעת שפע שהשפע בחייכם יבוא בעקבותיו!

אודות הדר אליאש